تبلیغات گوگل ادوردز (google AdWords) چگونه عمل می کند؟




۲۳ام دی ۱۳۹۶ آموزشی

یک کسب وکار کوچک جذب کردن مشتریان احتمالی بسیار کار سخت برایش خواهد
بود الخصوص اگر رقبای بزرگی داشته باشد که بودجه عظیمی در اختیار دارند. حضور در
رسانه های اجتماعی و نوشتن محتوای مناسب برای وب سایت ها به تدریج کمک به شناخته
شدنش شما در موتور جستجویی همچون گوگل را افزایش می دهد اما این یک فرآیند طولانی مدت است و به دست آوردن نتایج دلخواه از
طریق این روش به زمان زیادی نیاز دارد.

 تبلیغات گوگل ادوردز (google AdWords) چگونه عمل می کند؟

چه موقعی مناسب است تا تبلیغات گوگل ادورز را انجام دهیم؟

پس از راه اندازی کسب و کارتان علاقمند هستید هرچه سریع تر محصولات
خودتان را به فروش برسانید یا برای خدماتتان ، مخاطبان بسیاری را جذب کنید. مناسب
ترین و سریع ترین راه تبلیغات گوگل ادورز
است .

هزینه بیشتر روش های تبلیغاتی که انجام
می شود فراتر از بودجه ای است که کسب وکارهای کوچک در اختیار دارند اما گوگل
ادوردز یکی از استثناهای خوبی است که توانسته اینکار را به شیوه هوشمندانه ای
انجام دهد. اساسا گوگل ادوردز به شما اجازه می دهد به هنگام جستجوی چیزی که شما
ارائه داده اید توسط مشتریان احتمالی دیده شوید.

به این نکته توجه کنید، شما زمانی پول پرداخت می کنید که کاربر بر روی
تبلیغ کلیک کند . تبلیغات گوگل ادورز را می تواینید در بالا یا پایین صفحه نتایج
گوگل مشاهده کنید. در بعضی اوقات تبلیغات گوگل ادورز در سمت راست صفحه و براساس
دستگاهی که کاربر برای مشاهده صفحات وب مورد استفاده قرار کی دهد نشان داده می
شود.

 تبلیغات گوگل ادوردز (google AdWords) چگونه عمل می کند؟

مراحل تبلیغات در گوگل ادورز

پس از اینکه کسب و کارتان را راه اندازی کردید باید آنرا در گوگل
تبلیغ کنید تا مخاطبتن بسیاری را جذب کنید. تبلیغات گوگل ادورز دو سر تیتر و جندین
خط مرتبطی متنی خواهد داشت.

در مرحله بعدی، کلمه کلیدی که می تواند تبلیغ شما را در نتایج
جستجوی گوگل نشان دهد را انتخاب خواهید کرد. در نهایت، می توانید بودجه روزانه و
تبلیغ خود را تنظیم نمایید. رمز موفقیت شما، انتخاب کلمات کلیدی مناسبی است که
بتوانید به دقت چیزی که پیشنهاد می دهید را منعکس کند و کلمه کلیدی نباشد که در کار شما به طور مکرر
توسط سایر افراد مورد استفاده قرار گیرد. بلکه کلماتی باشد که بیشتر توسط کاربر
هدف استفاده می شود.

گوگل ادوردز و سیستم مزایده

سیستم تبلیغات ادورز بصورت مزایده ی استفاده می شود. هر زمانی که تبلیغ ادوردز شما برای جستجویی مرتبط به نظر می رسد ان
را وارد مزایده می کند. مزایده نشان دادن یا ندادن تبلیغ را تعیین می نماید و جایگاه آن را
بر روی صفحه مشخص می سازد.

سیستم مزایده به روش زیر عمل می کند:


زمانی که کاربر جستجویی در موتورهای جستجو انجام می دهد، سیستم ادورز
تمامی تبلیغاتی که کلیدواژه هایشان با آن جستجو منطبق است را پیدا می کند
.

سیستم تبلیغات گوگل ادورز، تبلیغات نامرتبط را نادیده می گیرد. به طور مثال تبلیغاتی که
کشور متفاوتی را هدف قرار داده باشد یا تایید نشده باشد کنار گذاشته می شود.


مطالب پیشنهادی